Tremalzo MTB

Pred časom sem v neki e-reviji videl fotko gorskega kolesarja, za njim pa čudovito "ozadje", ki je tako pritegnilo mojo pozornost, da sem se potrudil in prebral nemški tekst. Namesto pričakovanih skopih podatkov je bilo polno hvale in sploh in oh zapisov o kolesarski trasi tam nekje pri Gardskem jezeru. Vse se mi je zdelo tako neznačilno za nemške opise, da sem takoj uporabil Googlovo pomoč, a sem naletel le še na več superlativov in kakorkoli sem obrnil, vedno je bilo omenjeno, da gre za eno najlepših gorsko kolesarskih tur na svetu.
Fotke so pritrjevale besedilom in že sem bil odločen, da preizkusim na lastni koži kako je v živo. Potrudil sem se le še toliko, da sem izbrskal eno GPS sled, ki je bila na kolesarskem portalu označena s petimi zvezdicami (5/5).
V dolgih deževnih dnevih sem že skoraj pozabil na vse skupaj, potem pa se mi je kar naenkrat poklopilo nekaj stvari in za praznik sem si podaril doooolgooo vožnjo.

V enih drugih časih mi je bilo 900 km v enem dnevu skoraj tedenska rutina, tokrat sem moral pa premagati kar obilo ravninskega dolgočasja, pomešanega s povečano koncentracijo vožnje po italijanskih standardih. Je pa vsaj šlo vse tako gladko, da sem severni del Gardskega jezera zagledal še preden so tam odprli prve trgovine...
Mah, saj itak nihče ne bo bral - pa tudi fotke ne morejo prikazati vseh užitkov, ki sem jih imel z verjetno najboljšo kolesarsko vožnjo v svojem življenju.... vseeno redosled fotk od vzpona do prelaza Tremalzo in spusta do Rive del Gardo:




























Passo del Tremalzo,Riva del Garda,Torbole,Italy,San Michele,Pregasina,MTB