Glowing colors of the Karst MTB

Življenje je tako obrnilo, da prej ni bilo možnosti, priložnosti, volje, moči ... da bi okusil spreminjajoče se jesenske barve. Potem sem pa vse skupaj prekinil in odrinil daleč tja na JZ.

Že prvi kilometer vožnje je nakazal, da je bila odločitev prava.

Po trasi nekdanje ozkotirne železnice , ki so jo Italijani uporabljali za oskrbo vojakov v I. svet. vojni.

Coljava


Sem pred časom rekel, da se še vrnem v Volčji Grad KLIK


Naprej po barvitih poteh do (odprte) meje z Italijo.


Graničarska hišica počasi tone v pozabo (čeprav se sam vedno spomnim tragičnih zgodb s služenja vojaščine, ki so mi jih pripovedovali sovojaki, ki so bili dejansko na mejnih položajih).
No, mene tokrat ni nihče preganjal in v miru sem užival tudi med italijanskim rujem.

Nazaj v Slovenijo in do Pliskovice pa kar po asfaltu (z močnim vetrom v prsa - ja, na Krasu je burja pogosta).


Pliskovica.


MTB,Slovenia,Italy,Pliskovica,Volčji Grad,Kosovelje,Coljava,Gorjansko,Prečnik,Precenico,Brje pri Komnu,Tublje pri Komnu