MTB Cycling KR - KP off the main roads for the second time

Pred skoraj natanko tremi leti (06.06.2018) sem traso od Kranja do Kopra že prevozil KLIK, a za tokratno "ponovitev" sem izbral (skoraj) povsem druge poti.
Se spomnim, da sem že takrat opisal povsem enake misli, kot sem jih imel tudi sedaj: popoldanska malica za specialkarje, ki gredo po glavnih asfaltnih cestah in prav posebno doživetje, če se magistralkam izogneš (prav zares sem se po glavni cesti peljal le po črnokalskem klancu) in vključiš makadam, hribe in celo blatno - skalne - travnate enoslednice.
Do Kopra sem nabral dobrih 143km (14 manj, kot prvič) in fejst dobrih 3000 višincev (po nekaterih izračunih celo več kot 3300), kar je bilo za 1/3 več kot prvič.
Rdeča sled je z 2018, vijolična letošnja.

Dolge sence nakazujejo zgodnjo uro - štart ob 6:00

Nekje med Trato in Soro.

Gor na Katarino (Topol pri Medvodah).

Nisem navajen na prometne ceste pa sem se iz previdnosti odel v fluorescentne barve :)

Ljubljanska kotlina tam daleč spodaj.



Ker glave nisem držal tam nekje pod krmilom sem med potjo opazil marsikaj ;)
Jezus se mi (še) sicer ni prikazal, sem se pa spet nevede in nenačrtovano znašel na Jakobovi poti.

Planinsko polje - nedolgo nazaj sem točno po (pravzaprav nad) tem travniku supal.

Ravbarjev stolp, Planina.




Zgodbe in legende nastajajo izven glavnih prometnic :)
Šmihel pod Nanosom.

Na Nanos tokrat nisem šel, sem že bil KLIK


 Sem se pa s klanci pošteno namatral, je bil treba tudi peš.


Sem mislil, da sem že na vrhu, a je šlo vseeno še gooor....

 ... da sem se lahko spustil dol. Sv. Urh, Veliko Ubeljsko

Od daleč me je spominjala na tiste panoje (al kaj že) z bikom v Španiji.



Del pri Razdrtem, ki sem ga že prevozil KLIK

 

Raj za specialkarje, nočna mora zame. Na srečo vsaj prometa ni bilo (ja, sicer široka, a vseeno stranska cesta)

Še malo in naokoli bo leto odkar gledam na ta števec.

Hmmm

Tisto, ko imaš za seboj 120 km in tole zagledaš pred sabo, vedoč, da je treba strmo dol, da se lahko strmo povzpneš... %$#/&%?$

Prvotno sem mislil, da bom šel lahko čez Trst, a zaradi "zaprte" meje je tako "vmes prišla" Ocizla



Na Črnem Kalu sem bil dejansko na glavni cesti - malo sem si dal duška na gladkem spustu, več časa pa namenil počitku (sem imel nekaj viška časa in pred seboj še en dober vzpon pred Koprom).
Malce drugačen pogled na črnokalski viadukt in na traso mojega kolesarjenja po 2. tiru KLIK

Kot že napisano me je do Kopra čakal še strm vzpon proti Sv. Antonu, spust do Bertokov in ravnina do cilja pri McDonaldsu, kjer sem si po treh letih spet privoščil "zdravo" hrano ;)

Slovenia, MTB, Kranj, Koper, Bertoki, Rižana, Črni Kal, Ocizla, Klanec pri Kozini, Kozina, Divača, Dolenja vas, Razdrto, Veliko Ubeljsko, Malo Ubeljsko, Strane, Šmihel pod Nanosom, Landol, Studeno, Planina, Laze, Logatec, Vrhnika, Drenov Grič, Lesno Brdo, Zaklanec, Topol pri Medvodah, Trnovec, Sora, Trata