ISTRA MTB Not so quiet

Po dolini (in ob in nad in ....) sem že večkrat hodil, se vozil z avtom, z vsaj šestimi različnimi kolesi (sem imel čas med tokratno vožnjo za brskanje po spominih), reko tudi preveslal s kajakom in supom.... Skratka, malo možnosti da bi našel kaj posebno novega. A sem se potrudil - skoraj preveč.



Cerkev Majka Božja od Baštije tik ob Mirni

Vročinske meglice in puščavski prah v zraku, v daljavi pa Motovun.

Vrbani

Pogled na drugi breg - dobro se vidi izklesana cesta (fajn spust) z Nove Vasi v dolino.


Vsako leto je takih hiš vse več in več in to tudi na povsem neobljudenih lokacijah. Hrvatje že vedo kam gredo turistične smernice.


Makadamkanje je prašno.

Nekje bogu za hrbtom pod hribom Vele Mukle je bila še zadnja čistina (menda je tu (bilo?) strelišče)...





... potem pa skozi to goščo in po 2km spusta tale mostiček - si ne morete predstavlajti mojega veselja in navdušenja, da naju je s kolesom zdržal. Pravzaprav si tudi jaz ne znam predstavljati kako bi se vrnil nazaj na breg.


Rezultat tokratne avanture - na roki sveže sledi (sem slabo fotkal in zgrešil krvavenje na zapestju), na nogi pa, ko so se že "zacelile"


Ob Mirni



Potem pa spet na drugi breg s pogledom na eni strani nazaj na dolino, na drugi na izliv v morje - fotkano pa s pokopališča pri cerkvici Sv Mihovil Arhanđeo

Malo pred zaključkom sem šel pa še enkrat v trnje $%&$#


Istra,MTB,Croatia,Dajla,Kršin,Vrbani,Nardući,Bajkini,Vranje Selo,Čuki,Srbani,Nova Vas,Brtonigla,Fiorini,