ISTRA MTB Pazin Draguć


V bližnji, pa tudi malo bolj oddaljeni, okolici mojega drugega doma počasi, a vztrajno zmanjkuje poti, ki jih še nisem prevozil in tako je bila odločitev, da tokrat začnem svoje raziskovanje v središču HR Istre, v Pazinu, povsem logična.





Bolj kot ne "slepa ulica", a me je premamilo ime vasi. Malce napora za vzpon nazaj, a se je splačalo, ker sem v vasi našel prijetnega sogovornika, ki mi je na kratko povedal par stavkov o zgodovini vasi in mi ponudil vino - sem vljudno odklonil, ker ura ni bila še niti osem zjutraj, pred mano pa še skoraj 40km.


Vse bolj stran od civilizacije ;)


Veli slap pri Butonigli - jah, seveda ni sledu o slapu, ker je tudi struga potoka povsem suha.


Kršikla, Sv. Kuzma i Damijan mučenici

Jezero Butonigla

Makadamska avtocesta ;)


Grimalda - štirna iz 1943 in Sv. Juraj iz 1891






Draguć, pravi mali biser, sredi Istre, sredi ničesar... Več: KLIK
Vasi se je prijelo ime "Istrski Hollywood", ker so v njej snemali kar nekaj filmov - spisek KLIK

Še pogled na okolico...

... in naprej po makadamu...

... ki se je končal malo pred Cerovljami, kjer sem prišel na (nekdanjo) glavno cesto.

Hmmm, celih deset metrov :)



Zarečki Krov - menda skrbno "varovana skrivnost" (no, dejansko lokacije res ne oglašujejo) prebivalcev bližnjega Pazina. Sem mislil, da se bom po dolgi vožnji tukaj ohladil in malo zaplaval, a je bilo vode spet zelo malo (ja, letnemu času primerno) in niti slučajno me njen izgled ni premamil, da bi se zmočil.


Istra,MTB,Croatia,Pazin,Grdo selo,Kršikla,Grimalda,Draguć,Previž,Cerovlje