ISTRA MTB All the roads lead to Rome

 

Hmm, lokacijsko bi moralo biti: "Svi putevi vode u Rim" ;) a ne glede na pomen in tudi na sveže postavljen smerokaz meni (tokrat) ni uspelo priti v Rim. Sem pa kolesaril po prostoru, ki je (med Hrvati) znan po glagolici in seveda tudi po Cirilu in Metodu.




Iz Buzeta na vzhod, predvsem pa v hrib, v glavnem po makadamu.
Sveti Petar Apostol pod Gornjo Nuglo


Če ne bi zgrešil (načrtovane poti), ne bi našel (tega avta).
Glede na velikost avta in predvsem kabine, bi rekel, da je bil volumen ljudi včasih dosti manjši.


Saj piše (tudi v glagolici)



Tja proti Humu je bila cesta večinoma povsem prazna. Najmanjšemu mestu na svetu (tako ga (turistično) promovirajo Hrvatje) sem se tokrat izognil, saj sem si ga že ogledal - s kolesom KLIK

Roč z druge strani

Detajl z mize Cirila in Metoda. V tem delu osrednje HR Istre je kar veliko ostankov glagolice - Cirilov izum (jp, v nasprotju s cirilico, s katero nima nič skupnega - še več, z glagolico se je boril za nevtralnost med grškim in rimskim svetom, medtem, ko ima cirilica podlago v grški abecedi

Tu nekje je naslovno "mesto" (v bistvu je majčkeno naselje parih (skoraj dobesedno) hiš). Po začrtani poti in glede na smerokaz ni šlo - mogoče bi moral dlje vztrajati na zaraščeni poti. Po tej poti sem pa prišel k sosedom v Sušiće (tri hiše).



Tako do Buzeta...



...in ker se danes nisem nič prebijal skozi trnjavo goščavo, sem imel še dovolj volje za vzpon do mesta in razglede tja od koder sem prišel (fotka Buzeta s konca prejšnjega sklopa je posneta nad kamnolomom)


Istra,MTB,Croatia,Buzet,Donja Nugla,Nemrniki,Stanica Roč,Roč,Brščak,Draga,Žulići,Ročko Polje,Kras,Brnobići,Forčići,Sušići,Selca,Stari Grad