Avstroogrska fortifikacija MTB

Ko sem v Kopru po radiu slišal, da je na Krvavcu jasno, ob šestih stopinjah C, okoli mene pa gosta megla ob treh stopinjah C, sem podvomil v smotrnost odločitve, da se odpravim kolesarit v Istro. A se je skrb vse bolj zmanjševala, bolj, ko sem se vozil proti jugu.

Na koncu sem imel, poleg dobrega načrtovanja, hehe, še srečo z odličnim vremenom, saj je bilo vseskozi jasno in sveže.
Ja, načrtovanje - lahko, ker sem vedel, da moram kolesariti izven turistične sezone in težje izbrati traso, da (na začetku svoje kolesarske sezone) zajamem vse utrdbe v tem delu Istre.

Šele, ko sem supal KLIK še južneje v Istri, sem spoznal koliko zgodovine se skriva v teh koncih.
Na desetine dobro ohranjenih utrdb iz avstroogrskih časov (večina zgrajenih še krepko pred I. svetovno vojno) sem si od takrat žele obiskati in tokrat je "padla prva klapa", skupina utrdb severno od Barbarige - Il gruppo di Barbariga / Gruppe Barbariga.


























MTB,Croatia,Bale,Fort Paravia West, Fort Paravia Ost,Paravia Untertritt,Battery Caluzzi,Battery Benedetto,Barbariga,Beleuchtungsanlage Barbariga,Fort Forno,Palud