JLA MTB

V zadnjih izdihljajih Juge sem praktično vsak vikend pobegnil iz vojašnice v Tolminu.
Običajno sem se v petek, tik za hrbti oficirjev, pretihotapil v bus, ki me je zapeljal do Mosta na Soči, se kake pol ure skrival in potem smuknil na vlak do Bleda... Nazaj pa v nedeljo zvečer, včasih celo peš z železniške postaje do vojašnice (cca. 8km).
Bolj, ko je šlo "služenje" h koncu, manj sem bil v vojašnici, tako da sem se včasih od doma odpeljal kar z avtom...
Ni kakega posebnega razloga, a pred kratkim sem se odločil, da ponovim to pot, a tokrat s kolesom.
Zaradi prometa sem traso prilagodil - z avtom sem se običajno vozil čez Cerkno, s kolesom sem šel pa po daljši, a bistveno manj prometni poti čez Petrovo Brdo.









Na cilju v Tolminu. Vojašnice seveda ni več, v stavbi, kjer sem zapravil kar nekaj dni svojega življenja pa je sedaj veterinarska ambulanta.



Nazaj do Mosta na Soči - kakšnih bistvenih sprememb nisem opazil ;)


Potem pa z vlakom do Bleda.
Tu pa so spremembe - na slabše.
Vozovnice na postaji ne moreš kupiti (na vlaku pa doplačati za nakup na vlaku) - blagajne ni, avtomat za vozovnice (še) ne dela. Ok, sem si naložil aplikacijo SŽ, kupil vozovnico, ki pa jo sprevodnica ni mogla prebrati - po ene 10 minutah poskusov je nekaj sčarala (hmm, mislim, da je le obupala).
Pregovorna točnost SŽ se je tudi tu uresničila - kljub temu, da je vlak na postaji že eno uro prej stal, smo se odpeljali z 20 minutno zamudo (do cilja smo pridelali še dodatnih 5 minut).
Notranjost vagona vidite - sem se peljal že tudi v slabših (Indija, Bangladeš) in bilo mi je vseeno, saj sem imel 4 (neudobne) sedeže zase.
Posebna zgodba pa je prevoz kolesa!
Pred parimi leti sem že imel tako negativno izkušnjo KLIK, a sem mislil (upal), da so se razmere (glede na reklame SŽ za prevoze biciklov) spremenile.
Vrata prostora za kolesa so cca. 120-130cm oddaljena od tal in ni šans, da ga sam spraviš gor (tudi specialke ne). Meni sta pomagala dva turista, jaz pa potem drugima dvema. Šele med potjo mi je postalo jasno, da vsi (očitno že vedo zakaj) tovorijo kolesa kar v vagon s sedeži, saj sta jim v pomoč dve stopnici in višja tla na peronu. Gre pa vse sila na ozko, sploh pri teh MTB balancah (krmilih).
Mimogrede, prevoz kolesa stane 1,50€, za e-kolo pa 3,00€. Zakaj???



Od Bleda do doma pa zeloooooo vroče in soparno.

Aja, Strava pravi: slabih 120km in dobrih 2400 višincev.

Kranj,Zali Log,Studeno,Pševo,Knape,Železniki,Čepulje,Šavlje,Dolenja vas,Zgaga,Sv. Jošt,Petrovo Brdo,Podbrdo,Bukovščica,Selca,Huda Južna,MTB,Slovenia,Strmica,Koritnica,Grahovo ob Bači,Kneža,Podmelec,Bača,Bača pri Modreju,Most na Soči,Modrej,Tolmin,Bled, Lesce,Nova vas pri Lescah,Vrbnje,Gorica,Mošnje,Dobro Polje,Posavec,Podbrezje,Bistrica,Naklo