Štrekna MTB

Po zadnjem kolesarjenju KLIK po divjini brez živih duš ;) je bil čas, da grem malo med ljudi - pa še podlegel sem propagandi in se odločil, da grem preizkusit kolesarsko pot, narejeno na trasi nekdanje železnice.

Seveda pa nisem mogel iz svoje kože in sem zadevo malo "zakompliciral" - no, v bistvu se le nisem želel peljati gor in dol po isti poti.
Pričel v Velenju in se po enih strmih klancih dotaknil Slovenj Gradca in končal v Dravogradu (po mojem spominu sem bil tu le 1x v življenju - v drugem ali tretjem letniku gimnazije).
Nazaj grede pa povsem po Štrekni.
Tja do Slovenj Gradca sem bil zelo razočaran - nezanimiva pot, večkrat prekinjena in tudi skozi mesto (kljub urejenim kolesarskim potem) je bilo večkrat vprašanje katera smer je prava.
No, od tu do Velenja pa v veliki večini zelo lepo urejena pot, dovolj široka za dvosmerni promet, s številnimi postajališči, z osvetljenimi predori... in v celoti asfaltirana.
Meni, ki imam baterijski pogon, je sicer vseeno, a za tiste, ki poganjajo na žgance in pivo :) pa ni poskrbljeno - na celotni trasi je le ena gostilna (očitno še iz časov, ko ni bilo kolesarskega turizma) - ampak razumem, ker vem kako je s SLO pregovorno dobronamerno in vzpodbudno birokracijo.










Slovenia,MTB,Velenje,Selo,Šmiklavž,Graška Gora,Podgorje,Slovenj Gradec,Bukovska vas,Otiški vrh,Dravograd,Turiška vas,Straže,Mislinja,Gornji Dolič