Gorenja vas MTB circle

Ena kratka (slabih 30km, slabih 1000 višinskih m) dopoldanska turca nad Gorenjo vasjo. Saj bi šel večkrat v tisto smer, a me že sama misel na mukotrpno počasno vožnjo (nikoli mi ni bilo jasno zakaj Ločani vozijo vsaj 10 km/h pod omejitvami) povsem odvrne.


Proti Gorenjemu Brdu.

Hmm, očitno so, podobno kot Bohinjci, nabavili preveč ceste, potem so jo pa morali krepko zaviti :)

Cerkev Marijinega vnebovzetja na Gori - na zemljevidu se mi je zdela bolj oddaljena in zato jo (žal) nisem vključil v svojo turo.
 


Hmm - Blegaš, Blegoš... No, pomembno je, kje so harmonikarji :)


Taki spusti so mi "najbolj všeč" - ko greš dol po zalet, da lahko grizeš spet navzgor :(



Na poti do in tik nad Javorjem

Prej Štajerc, sedaj Dolenčice.... hmm, kaj nisem na Gorenjskem? ;)

Zeloooooo sem moral zavirati (na dolgem asfaltnem klancu), da sem se ustavil in zajel te spomladanske barve.

Malo pred koncem ture.


Slovenia,MTB,Gorenja vas,Hlavče Njive,Gorenje Brdo,Malenski Vrh,Dolenja Ravan,Dolenja Žetina,Murave,Javorje,Dolenčice,Podobeno,Volča,Poljane nad Škofjo Loko,Predmost,Srednja vas - Poljane