Sorško polje walk

Nekaj iz konteksta naslovne grafike - ni ne M T B, ne S U P... mogoče pa spremenim, dopolnim grafiko???

Običajno sem s sprehodi s kužijem skrbel za pešaško kilometrino in posledično vsaj nekaj dnevne kondicije, a se s kužijevim dvigom starosti počasi, a vztrajno manjša število korakov... In sem sklenil, da bom vsaj sem ter tja poskušal nadoknaditi manjko... Hoja v hribe me nikoli ni pretirano veselila, teka pa imam še iz časa svoje košarkarske mladosti vrh glave - ostajajo torej bolj kot ne ravninski koraki...

Ni bil prvi "sprehod", je pa prvi, ki ga beležim...

Na fotki cerkev Sv. Urha v Žabnici (v ozadju pa Šmarjetna, Jošt...)

Ajmanov grad v Sv. Duhu - sedaj uršulinski samostan.


Spet mi je pot povsem nenačrtovano "prekrižala" ta oznaka - vse bolj razmišljam o pomenu - ne označbe (haha), ampak zakaj jih zadnje čase videvam.
???


Slovenia,WALK,Žabnica,Dorfarje,Spodnje Bitnje,Srednje Bitnje,Zgornje Bitnje,Šutna

Komoot
Strava